Autopotahy BMW X3 II F25, od r. 2010, AUTHENTIC VELVET, černohnědé + OPTIMÁL utěrka na auto i úklid Smart Microfiber zdarma

Kód: 82684
ZDARMAZDARMA
Autopotahy BMW X3 II F25, od r. 2010, AUTHENTIC VELVET, černohnědé  + OPTIMÁL utěrka na auto i úklid Smart Microfiber zdarma
10 990 Kč 9 083 Kč bez DPH
Skladem
Možnosti doručení
Autopotahy BMW X3 II F25, od r. 2010, AUTHENTIC VELVET. Autopotahy na míru. Luxusní tuningový vzhled a špičková ochrana čalounění. Profesionální čalounické zpracování. Automobilová čalounická látka !!! Krásné dvojité prošití.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Autopotahy BMW X3 II F25, od r. 2010.


Autopotahy šité na míru BMW X3 II F25, od r. 2010.

Zadní opěradlo s prostředním dílem, který po složení tvoří spolu s opěrkou hlavy loketní opěrku, zadní sedák nedělený, kryty podběhů, 5 opěrek hlavy, kapsy, airbagy.


Zadní opěradla jsou potažená také v zavazadlovém prostoru - žádné gumičky a háčky, ale kompletní potah. Přídavné zipy pro usnadnění montáže - nic nenatahujeme " násilím".

Syntetická automobilová kůže a alcantara + molitan + ochranná mřížka.

Špičková originální syntetická kůže a alcantara používaná v automobilovém průmyslu u prestižních výrobců.

Vysoká odolnost proti oděru, stálobarevnost.

Snadná údržba - stačí otřít vlhkým hadříkem.

Krásné dvojité prošití.

Ozdobné prošití středové látky je svislé, nebo příčné v závislostí na tvaru sedadel.

Vysoce profesionální zpracování přesně na míru automobilovým čalouníkem.

Dokonalý vzhled luxusního interiéru.

Autopotahy BMW X3 jsou vhodné také pro reprezentativní vozy a luxusní taxi služby.

Vhodné pro auta s bočními airbagy, ale lze použít i pro auto, které boční airbag nemá (speciální šev).

Zboží je atestováno - ATEST 8SD. Dodání do 14 dnů.

Zakázková výroba. Na ilustrační fotografii je vyfocena sedačka z auta Škoda Octavia II.

Vzhledem k tomu, že auta mají různá sedadla a autopotahy jsou šité přesně dle tvaru sedaček v konkrétním autě, potahy pro Váš vůz můžou se od ilustrační fotky tvarově lišit. Při výrobě a zpracování střihů pro konkrétní auto je vždy přihlíženo k původním švům a tvarům sedadel, a k tomu, aby výsledný efekt byl co nejlepší z estetického a funkčního hlediska. 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: