Autopotahy SUZUKI S-CROSS, AUTHENTIC PREMIUM, matrix šedý + OPTIMÁL utěrka na auto i úklid Smart Microfiber zdarma

Kód: 81982
ZDARMAZDARMA
Autopotahy SUZUKI S-CROSS, AUTHENTIC PREMIUM, matrix šedý  + OPTIMÁL utěrka na auto i úklid Smart Microfiber zdarma
4 990 Kč 4 124 Kč bez DPH
Skladem
Možnosti doručení
Autopotahy SUZUKI S-CROSS, AUTHENTIC PREMIUM. Autopotahy na míru. Luxusní tuningový vzhled a špičková ochrana čalounění. Profesionální čalounické zpracování. Automobilová čalounická látka !!!

Detailní informace

Detailní popis produktu

 

Autopotahy SUZUKI S-CROSS.

 

Autopotahy šité na míru na SUZUKI S-CROSS.

Zadní opěradlo dělené za spolujezdcem, zadní lavice nedělená, 5 opěrek hlavy, kapsy, airbagy.

POZOR !!! UMÍME TAKÉ MODEL SE ZADNÍ LOKETNÍ OPĚRKOU- STAČÍ NAPSÁT DO POZNÁMKY ZDA ZADNÍ LOKETNÍ OPĚRKU MÁTE, NEBO NE !!!

Zadní opěradla jsou potažená také v zavazadlovém prostoru - žádné gumičky a háčky, ale kompletní potah.
Automobilová čalounická látka + molitan + ochranná mřížka. Špičková originální čalounická látka používaná v automobilovém průmyslu u prestižních výrobců.
Mezí středovým pruhem a boční látkou je všitá lemovka, která barevně ladí s autopotahem a hlavně má zesilující účinek na šev - prodlužuje životnost autopotahů.
Vysoce profesionální zpracování přesně na míru automobilovým čalouníkem. Dokonalý vzhled luxusního interiéru. Autopotahy jsou velmi vhodné pro velmi zatížené služební vozy, ale i pro reprezentativní auta a taxi služby. Vhodné pro auta s bočními airbagy, ale lze použít i pro auto, které boční airbag nemá (speciální šev).
Zboží je atestováno - ATEST 8SD. Dodání do 10 dnů. Zakázková výroba.
Na ilustrační fotografii je vyfocena sedačka z auta Škoda Octavia II. Vzhledem k tomu, že auta mají různá sedadla a autopotahy jsou šité přesně dle tvaru sedaček v konkrétním autě, potahy pro Váš vůz můžou se od ilustrační fotky tvarově lišit. Při výrobě a zpracování střihů pro konkrétní auto je vždy přihlíženo k původním švům a tvarům sedadel, a k tomu, aby výsledný efekt byl co nejlepší z estetického a funkčního hlediska.


Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: