Autopotahy Fiat Ducato II, 3 místa, od r.2006, prolis
Kód: 38-P4DUCATOIISouvisející produkty
Autopotahy PEUGEOT PARTNER II, 2 místa, od r. 2008.
Autopotahy VOLKSWAGEN TIGUAN II COMFORTLINE, ALLSPACE, od r. v. 2016.
Autopotahy SEAT ALHAMBRA II, od r. 2010, 7 míst
Autopotahy Škoda Octavia II, kožené EMBOSSY, dělené zadní opěradlo a sedadlo, bez zadní loketní opěrky.
Autopotahy Renault Trafic III, 3 místa, od r. 2014
Autopotahy Škoda Octavia III, kožené s alcantarou, GT, dělené zadní opěradlo, bez zadní loketní opěrky, černé.
Detailní popis produktu
Autopotahy FIAT DUCATO II, 3 místa, od r. 2006.
Přesné autopotahy FIAT DUCATO II, 3 místa, od r. 2006. Sedadlo řidiče s bederní opěrkou, dvojsedadlo a opěradlo spolujezdců s možností použití stolku v opěradle, otvory pro 3 bodové pásy, 3 opěrky hlavy.
Silné polstrování, laminovaná spodní vrstva textilního materiálu. Silná látka i na zadních dílech potahů (žádná síťovina).
Při výrobě a zpracování střihů pro konkrétní auto je vždy přihlíženo k původním švům a tvarům sedadel, a k tomu, aby výsledný efekt byl co nejlepší z estetického a funkčního hlediska. Autopotahy dokonale pasují a laminace autopotahy zpevňuje a zabraňuje sklouzávání potahů ze sedadel. Sada autopotahů na celé auto včetně povlaků hlavových opěrek. Vhodné pro auta s bočními airbagy, ale lze použít i pro auto které boční airbag nemá (speciální šev). Potahy lze prát na 30°, velmi snadná montáž. Zboží je atestováno - ATEST 8SD.
Doplňkové parametry
| Kategorie: | AUTOPOTAHY NA MÍRU |
|---|---|
| EAN: | 5902913398791 |
Autopotahy Škoda Octavia II, kožené Tuning, vzadu dělené, bez zadní loketní opěrky, béžové.
Autopotahy KIA CEED III, bez zadní loketní opěrky, od r. 2018.
Autopotahy VOLKSWAGEN POLO V, dělená zadní sedadla, od r. v. 2009
Autopotahy HYUNDAI I10 II, od r. v. 2013
Autopotahy Ford S MAX I GENERACE, od r. 2006-2015, 5 míst
Autopotahy Peugeot Boxer II,3 místa, stolek v dvojopěradle, kožené EXCLUSIVE, modré
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
